VII Rencontres théâtrales en français

3ème PRIX MEILLEURE PIÈCE 2023

Enhorabona a la colla "Les coquelicots" dels alumnes de francés de 1r de batxillerat de l'IES d'Alcàsser que ha guanyat el tercer premi de les "VII Rencontres théâtrales en français" organitzades per l'Associació de Professors de francés de València en l'IES Misericordia de València el 5 d'abril de 2023.

L'obra que els alumnes han escrit i representat conta la història de Chloé, una adolescent malcriada i consentida que torna al passat per aprendre una lecció d'humiltat i generositat.

Ací vos deixem el cartell i el trailer de l'obra.

Félicitations aux acteurs/actrices et aux assistants!:

María (Marie) / Lucía (Angelina) / Cora (Lia) / Germain (le patron) / Aitana la grande (Daphnée) / Luna (Madame Berjot) / Celia (assistante) / Aitana la petite (Aitana la petite) / Ismail (Gabriel, le père et Germain, le patron) / Alba G (la réceptionniste et Agathe) / Marta (Chloé) / Lia (Lia) / Clara (la conductrice d'autobus et Margaux) / Liberté (assistante) / Alba S (assistante)

Moltes gràcies també als alumnes de 4t d'ESO i de 2n de Batxillerat de francés que varen assistir com espectadors i animadors dels seus companys de 1r de Batxillerat.

Vive le théâtre en français!

ANNE LE POUPON