INICI CLASSES D’IDIOMES PER A FAMÍLIES

Des dels departaments d’anglés i francés s’informa a les famílies dels alumnes de l’IES ALCÀSSER, així com als antics alumnes del centre, que les classes d’idiomes per a adults començaran a l’octubre (dilluns 5 d’octubre per a anglés i dijous 8 d’octubre per a francés).
Les classes d’anglés seran impartides per Ana Isabel Cano Salas els dilluns en horari de 15.30 a 16.30 per als alumnes principiants o de nivell bàsic i de 16.30 a 17.30 per als alumnes de nivell intermedi o superior.

Les classes de francés seran impartides per Anne Le Poupon els dijous de 15.30 a 16.30 per als alumnes principiants o de nivell bàsic i de 16.30 a 17.30 per als alumnes de nivell intermedi o superior.

Este any, per la situació provocada per la COVID-19, no cal presentar la sol·licitud per participar en les classes. S’omplirà el dia d’inici de les classes.

See you soon!
À bientôt!