Curs 2021/22

MATRÍCULA VACANTS I CANVIS DE GRUP

A partir del dimecres, dia 13/10/2021 matricularem les vacants  i efectuem canvis de grup dels alumnes ja matriculats sense necessitat de cita prèvia en estricte en ordre d'arribada. Les matrícules vives de altres tres escoles es efectuaran a partir del 15/10/2021.

Segueix aquests passos:

1: Consulta les vacants disponibles en aquest botó.

2: Vine't al centre, sense necessitat de cita prèvia, en aquest horari:

• Dilluns, dijous i divendres de 9.00 a 14.00
  • Dimarts i dimecres de 15.30 a 20.30

3: Porta aquesta documentació:

• DNI fotocopia i original
    • Fotografia grandària carnet
    • El requisit acadèmic si vols accedir a un curs superior de 1A2 (consulta els requisits i els nivells als quals donen accés ací). Si vas fer la prova de nivell ací a l'EOI Paterna, no fa falta aportar documentació acreditativa.
    • Si tens dret a una bonificació, la documentació acreditativa
    • NO PAGUES CAP TAXA ABANS DE VINDRE AL CENTRE
    • En el cas d'un canvi de grup del mateix idioma / nivell, no cal aportar cap documentació.
    • Si el tràmit el realitza una persona diferent abn l'interesat / a la interesada, una autorització per a la realització del tramite.

Si has fet la prova de nivell ací en la EOI Paterna, consulta el teu resultat ací.