• La prova de nivell és una expressió (escrita i/o oral) que evalúa els coneixements de l’idioma que posseix l’aspirant amb la finalitat d’assignar-li curs.
  • La prova de nivell donarà accés a qualsevol curs dels nivells A2, B1, B2, C1 o C2.
  • Aquells que realitzen la prova de nivell es matricularan del nivell i curs al qual finalment accedisquen.
  • El fet de presentar-se a la prova de nivell no garanteix plaça escolar a l’aspirant.
  • El resultat de la prova de nivell, en el cas que el candidat no arribara a matricular-se, és vàlid únicament en el curs acadèmic en què s’ha realitzat per a qualsevol de les Escoles Oficials d’Idiomes de la Comunitat Valenciana.
  • Cada aspirant només pot fer una prova de nivell per idioma i curs acadèmic.
  • Per a realitzar la prova cal abonar una taxa de 12€.

Consulta el quadre de titulacions per l’accès sense prova de nivell.

DESCRIPCIÓ DE LA PROVA

1. Ús de la llengua: llistat de preguntes tipus text que inclouen tant aspectes de gramàtica com de vocabulari.
  2. Comprensió oral: exercicis de comprensió oral del tipus elecció múltiple o verdader/fals.
  3. Expressió escrita: activitat d’expressió escrita adequada a la dificultat i llargada del nivell.
  4. Expressió oral: entrevista amb el/la professor/a on es faran una sèrie de preguntes per determinar el nivell de l’aspirant.