Matrícula vacants

MATRÍCULA EN PLACES VACANTS

A partir del 5 d’octubre de 2023, s’obri el període de matrícula en places vacants. Per a matricular-se convé:

1. Consultar les places vacants (les vacants són orientatives ja que varien cada dia)
  2. Sol·licitar cita prèvia
  3. Preparar tota la documentació
  4. Vindre a la cita amb la documentació i targeta bancària per a pagar per internet.

Es matricularà durant tot el mes d’octubre. Si no queden cites els primers dies, cal provar cites més endavant.

TOTS ELS SOL·LICITANTS

1. OBLIGATORIFormulari informació addicional emplenat
  2. Fotocòpia del DNI:
    • Alumnat UE: NIE i passaport.
    • Alumnat extracomunitari: acreditació de residència legal i passaport.
  3. Una fotografia grandària carnet (només nou alumnat)

NOMÉS SI ESCAU

• En cas d’accedir a un curs superior a primer d’A2:
    • Alumnat d’una EOI de la CV: certificació acadèmica.
    • Resta d’interessats: certificat acreditatiu del nivell de llengua segons el accés directe.
  • Si és menor d’edat1imprés d’autorització alumnat menor
  • Alumnat de 14 i 15 anys: certificat de l’IES en el qual s’acredite el curs en el qual estan matriculats i els idiomes que estudia
  • Si és família nombrosa o monoparental: fotocòpia del carnet en vigor
  • Si és víctima de terrorisme o de violència de gènere: fotocòpia del certificat oficial emés per l’administració competent
  • Si és alumnat amb discapacitat: certificat acreditatiu expedit per l’administració competent i sol·licitud d’adaptació.
  • Alumnat d’una altra escola: certificació acadèmica de l’EOI d’origent.
  • Estrangers que es matriculen de l’idioma del seu país d’origen: certificat que acredite el país en el qual van realitzar l’escolarització obligatòria
  • Si és PIALP: sol·licitud d’OVIDOC i acreditació d’estar en actiu
  • En cas de delegar en una altra persona per a realitzar la matrícula en el seu lloc: imprés d’autorització.

1. En el cas de l’alumnat menor d’edat els progenitors de la qual no convisquen per motius de separació, divorci, nul·litat matrimonial, ruptura de parella de fet o situacions anàlogues, la sol·licitud de les dades i les signatures dels dos progenitors es realitzarà presencialment en la secretaria prèvia cita, llevat que tots dos progenitors disposen de signatura electrònica.