L’EOI de Benidorm

L’Escola Oficial d’Idiomes de Benidorm va començar a funcionar  en el curs 2002-2003. Aquest Centre públic dependent de la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana imparteix ensenyaments especialitzats d’idiomes dirigides a adults a partir de 14 anys.

En l’EOI de Benidorm s’imparteixen classes de sis idiomes (alemany, espanyol per a estrangers, francés, anglés, italià i valencià), estructurades en diferents cursos segons l’idioma. Així mateix, existeix una secció dependent de l’Escola de Benidorm situada a Calp; i fins al curs 2017/18 a Xàbia i Teulada.

Els títols de certificació dels diferents idiomes i nivells (A2, B1, B2, C1 i C2) expedits per aquesta escola són oficials i vàlids en tota Espanya.