Cursos per al professorat

Sol·licitud cursos presencials per a professors PIALP curs 2023-2024

FRANCÉS – ANGLÉS – VALENCIANO

Accions formatives del Pla Integral d’Aprenentatge de Llengües per al Professorat

Qui ha de fer la sol·licitud en OVIDOC?

• Professorat que ha sigut alumnat PIALP en cursos anteriors al 2022-2023 en qualsevol de les seues modalitats.
  • Alumnat PIALP que demana un nou idioma
  • Alumnat PIALP del curs 2022-2023 que vol canviar de modalitat (online o presencial).
  • Alumnat PIALP del curs 2022-2023 amb pèrdua d’escolaritat.
  • Professorat que no ha participat en el programa anteriorment.

ATENCIÓ: l’alumnat PIALP presencial del curs 2022-2023 haurà de seguir el procés de admissió general. Aquest alumnat NO haurà de fer la sol·licitud en la plataforma OVIDOC.

Quins idiomes i nivells?

Places disponibles de francés, anglés i valencià a les escoles oficials d’idiomes dels nivells A2 a C1.

Quan i on?

Sol·licitud telemàtica mitjançant la plataforma https://ovidoc.edu.gva.es/ des de les 12.00 hores del 29 de maig fins a les 23.59 del 2 de juny de 2023.

En el cas de voler sol·licitar cursos de més d’un idioma, s’haurà de realitzar un tràmit per a cada llengua en OVIDOC.

Requisits

Serà necessari estar en actiu, estar donat d’alta en Ítaca i comprovar que totes les dades són correctes (molt important verificar l’email).

Admissió i formalització de la matrícula

Els sol·licitants del PIALP podran consultar el llistat d’admesos a partir del 12 de juny i, en cas afirmatiu, hauran de sol·licitar grup i horari mitjançant l’assistent telemàtic del 19 de juny al 3 de juliol de 2022. MÉS INFORMACIÓ

Més informació en la pàgina web de Conselleria.