Documentació necessària per a la matrícula

1. Fotocòpia del DNI:
    • Alumnat UE: NIE.
    • Alumnat extracomunitari: acreditació de residència legal.
  2. Imprés 046 (amb el codi de barres)
  3. Justificant de pagament bancari de la taxa (clic a “obtindre justificant” al final del procés)
  • Una fotografia grandària carnet (només nou alumnat)
  • En cas d’accedir a un curs superior a primer d’A2 (excepte alumnat oficial de la CV): certificat acreditatiu del nivell de llengua segons l’accés directe.
  • Si és família nombrosa o monoparental: fotocòpia del carnet en vigor
  • Si és víctima de terrorisme o de violència de gènere: fotocòpia del certificat oficial emés per l’administració competent
  • Si és alumnat amb discapacitat: certificat acreditatiu expedit per l’administració competent i sol·licitud d’adaptació.
  • Si és PIALP: sol·licitud d’OVIDOC i acreditació d’estar en actiu.
  • En cas de limitació de la pàtria potestat: sentència
  • Imprés 046 (amb el codi de barres), si no apareix en el mateix document que el justificant de pagament.
  • Alumnat estranger: passaport.
  • Alumnat de 14 i 15 anys: certificat de l’IES en el qual s’acredite el curs en el qual estan matriculats i els idiomes que estudia.
  • Alumnat menor d’edat1: imprés d’autorització d’alumnat menor.
  • Estrangers que es matriculen de l’idioma del seu país d’origen: certificat que acredite el país en el qual van realitzar l’escolarització obligatòria.
  • Si és PIALP: acreditació d’estar en actiu.
  • En cas de delegar en una altra persona per a realitzar la matrícula en el seu lloc: imprés d’autorització.

1. En el cas de l’alumnat menor d’edat els progenitors de la qual no convisquen per motius de separació, divorci, nul·litat matrimonial, ruptura de parella de fet o situacions anàlogues, seran necessaris les dades i les firmes de tots dos progenitors.