Instal·lacions

Estàs  Inici Tu EOI > Instal·lacions

L’Escola Oficial d’Idiomes d’Alacant compta con 6 plantes. En la planta baixa es troba la consergeria, cafeteria i aula magna.
En la primera planta, el cervell de l’escola, s’on està situada la secretaria, dins de la qual es troben els despatxos de secretaria i sotssecretaria. Al costat de la la secretaria es troben els despatxos de direcció d’estudis, vicedirecció i direcció del centre. A més, en aquesta primera planta, estan la sala de professors i la biblioteca, futura mediateca, que es compondrà d’una àrea de biblioteca, una altra de socialització lingüística, a més de l’àrea d’autoaprenentatge. També podem trobar el departament d’alemany.
La segona planta es s’un espai que dona accés a les terrasses, lloc que s’utilitza per a diferents esdeveniments que se celebren al llarg del curs. També trobem un aula més reduïda con capacitat per a deu places. S’ha habilitat un espai de socialització lingüística. La coordinadora de mediateca junt con els membres que conformen la comissió s’encarreguen d’organitzar aquestes trobades per a practicar la destresa oral.
El cor de l’escola es troba en les plantes tercera, quarta, cinquena i sisena, pues ací estan distribuïdes totes les aules fins a llegar a un total de 33. En la planta cinquena està situat el sala d’actes con un aforament per a 280 persones, a més dels departaments de basc i japonés. Ho reste de departaments es troben en la sisena planta.