VISITA ANNA GÓMEZ (València Bàsket)

Hui dillluns 31 de maig de 2021, a l'escola hem rebut la visita d'ANNA GÓMEZ, capitana del Valencia Basket i veïna d’Alfara del Patriarca, que ha vingut amb la copa de la Eurocupwomen i la medalla d'or.

La campiona d’Europa ha sigut aclamada per l’alumnat del nostre centre i l’equip docent. Ha estat un acte en el qual l'alumnat ha pogut preguntar i conèixer de primera mà la seua trajectòria professional i tot el que han volgut de la jugadora de bàsquet. A més han gaudit moltíssim de poder-la saludar de prop, fer-se fotos, rebre la seua signatura...
Ha tingut el detall de regalar a l'escola la samarreta de la final de la eurocup signada per ella. La guardarem i penjarem per al record en molta estima.
HA ESTAT UN GRAN PLAER, ANNA!!! Esperem veuret prompte de nou!!! Ací tindràs les portes obertes per al que necessites!!!