Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

“Compositores a les aules” 8 de març

8 de març de 2022 @ 18:30 - 20:00

El dia 8 de març és el dia de la dona i estem preparant amb molta il·lusió un concert ple de repertori de dones compositores dels segles XIX i XX. La interpretació estarà a càrrec d’alumnat i professorat del centre a les 18’30h a l’auditori del conservatori i serà d’entrada lliure per a tots aquells que vulguen assistir. Escoltarem obres d’autores com Marianne Martinez, Anna Bonn di Venezia, Rosa Mª García Ascot i Amy Beach, entre altres.
——————————-
Paral·lelament, s’ha dut a terme una selecció de fotografies de les compositores més rellevants. Aquestes estaran exposades en els corredors del centre.
——————————-
Coneixes alguna dona compositora? Què saps d’elles? Atreveix-te a realitzar el següent Kahoot per a posar a prova els teus coneixements musicals. Anima’t!

ACTUALITAT

Mostra els detalls