PRI6 visita el IES Francesc Tàrrega

Per facilitar la transició entre les diferents etapes educatives, cada curs els centres docents elaboren un Pla de Transició, i en el cas de les escoles d’Educació Primària, es treballa amb els IES als quals estan adscrits.

En el cas del Col·legi Públic Botànic Calduch, estem adscrits al IES Francesc Tàrrega, pel que es realitzen diverses accions entre tots dos centres, tant entre el professorat, com en aquest cas, amb l’alumnat.

Aquest matí, els i les alumnes de PRI6, acompanyats per els seus tutors, han realitzat una visita guiada a l’institut al què la majoria d’alumnes assistiran el proper curs.

La visita ha consistit en un recorregut per els patis de l’institut, les aules, visualitzant una presentació al saló d’actes, on membres de l’equip directiu els han explicat el funcionament, i sobretot els deures i drets dels alumnes, responent als dubtes i qüestions plantejades per els alumnes.

Aquesta visita completa altres accions que s’han realitzat aquest curs, com una reunió informativa amb els pares i la direcció de l’institut i la visita d’ex-alumnes de l’escola que aquest curs ho eren de l’institut.

Des del centre volem donar les gràcies a l’equip directiu del IES F. Tàrrega per la seua atenció.