AMPA. Festa final de curs 2013/2014

Benvolgut soci/Benvolguda sòcia,

El dia 13 de juny, divendres, tindrà lloc la Festa de fi de curs de la nostra AMPA. Com altres anys hem tingut problemes de pluja, enguany farem el següent:

• Vesprada,  PATI DE L’ESCOLA
    • 17h. FESTA INFANTIL amb tallers de tattoo, pintacares, globoflèxia, zona jocs esportius, cooperatius,: unflables i tallers al pati  tradicionals i recreatius, balls, coreografies, preparada per Torresport.
      Aconsellable roba cómoda per als xiquets i xiquetes.
      Berenar, aigua i gelats per als xiquets socis, patrocinat per IRCO.
    • 19.30h. Finalització festa infantil.

• Nit, CASAL DE FESTES (camí Miralcamp)
    • 21h. Obertura portes per al SOPAR DE PA i PORTA. Els socis portaran sopar i beguda. L’ajuntament proporciona taules i cadires taules i cadireHem demanat taules i cadires a l’Ajuntament, per tal no caldrà portar-les.
    • 21.30h. Inici del sopar
      Festa infantil amb monitors: unflable de futbol i multibots, pintacares, construccions, circuit psicomotriu, paracaigudes, balons i jocs, preparat per IOCUM.
      Sorteig de regals per als socis assistents
    • 01.00h. Tancament de portes
    • Hi hauran també unflables per als xiquets, picoteo i música amb un DJ.

*Berenar infantil: A l’entrada de l’escola presenteu en carnet, us cunyarem per replegar el berenar.

**Sopar: Porteu els carnets per poder accedir
l’AMPA i IRCO aportaran snacks, olives i aigua

***IMPORTANT: Només podran accedir a la festa els socis amb els carnets al corrent de la quota de pagamant del curs 2013/2014.

Salutacions cordials,

La Junta