AMPA. Quota curs 2014/2015

La quota anual per al curs 2014/2015, aprovada en Assamblea de 2 de juny, és de 30€.

Amb els pagament de la quota, els socis es beneficien d’un descompte de 5€ en la compra de material de l’alumnat d’Ed. Infantil.

La resta de xiquets socis d’Ed. Primària se’ls obsequiarà amb un lot de material escolar valorat en el mateix import.

Per indicació de la FAPA (Federació d’associacions de Pares d’Alumnes de Castelló), la data límit per a fer l’ingrés de soci és el 15 d’octubre.

S’ha de fer l’ingrés indicant el nom del pare o el nom de la mare al CC de Caixa Rural Cajamar:

ES35 3110 2811 2727 2000 0986

La Caixa Rural cobra un comissió d’1€ per ingrés en finestreta. Consulta al teu banc habitual si no et cobra comissió o pots fer-ho per banca electrònica sense comissió.

Us podeu descarregar des d’ací el full per retallar, reomplir i tornar a l’AMPA per encunyar el carnet