XXIV Edició Radioactivitat. Programa radiofònic escolar

Dijous 8 juny 2023

El programa Ràdio-activitat és un programa radiofònic escolar, patrocinat per la Regidoria de Normalització Lingüística de l'Ajuntament de Vila-real, en el qual participen la majoria de centres educatius de Vila-real. Mestres i alumnat preparen els continguts dels programes, sempre en valencià, i entren en contacte amb el funcionament d'un mitjà de comunicació com és la radio.

Teniu a la vostra disposició a la web de l'Ajuntament la recopilació de tots els programes. Aquesta activitat, que fomenta l'ús del valencià i la creativitat en la població escolar, ha estat premiada per l'Associació Mitjans, Xarxa d'Educadors i Comunicadors.

En aquesta edició, ha sigut l'alumnat de PRI6 que forma part del Cor Escolar qui han sigut la veu del col·legi, amb el titol "El Cor del Botànic"

A més d'estar penjat a la web, també s'emet en directe a Onda Cero Vila-real al 99.2 FM, en el nostre cas es va emetre el passat 8 de juny a les 12:40h.