RECICLA AMB ELS 5 SENTITS A PRI1,2 i INF 5 ANYS

Dilluns 18 de març de 2018

Cada curs, iniciativa de la Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de Vila-real, fa arribar als centres escolars diferents activitats relacionades amb la cura del medi ambient.

Hui tocava concienciar amb el reciclatge com a acció afavoridora de la cura i respecte del medi ambient, i sota el títol RECICLA AMB ELS 5 SENTITS, l’alumnat de PRI1, PRI2 i INF5anys, han realitzat dos tallers.

Mentre l’alumnat de PRI1 i PRI2, amb botelles d’aigua que cada alumne/a ha portat de sa casa, han fet unes maraques, aprofitant material de desfet, i els i les menudes d’INF5 anys, han gaudit d’un contacontes en el que han participat activament, “Cara cartró”, on mitjançant el fil conductor del conte, han treballat la importància del reciclatge.