Celebrem al centre el Dia Mundial de la Conscienciació de l’autisme

12 d'abril 2024

Donem hui per finalitzades les activitats al voltant del Dia Mundial de la Conscienciació de l'Autisme, que es celebra arreu del mon cada 2 d'abril, que aquest curs no era lectiu, pel que amb l'alumnat ho hem celebrat al llarg de tot el dia amb diferents activitats.

A les activitats realitzades la setmana passada afegim les de hui. Al llarg del matí, hem realitzat activitats per a treballar l'empatia mitjançant un Scape Room pel que han anat passant tots els cursos. Entre tots i totes hem confegit uns comunicadors grans, prenent així consciència de la importància de poder comunicar-se amb el nostre entorn i amb qui ens envolta.

Ja per la vesprada, hem fet la cloenda del dia llegint un manifest i cantant junts dos cançons molt significatives per a la nostra escola, "Marea de Gente", de Macaco, que va servir de banda sonora del video conjunt, i "Mundo Compartido", de Ruben Torner, que s'ha convertit en la nostra particular banda sonora. Moltes gràcies Rubén per la teua composició i per deixar que la fem tant nostra.

Us tornem a deixar el resultat del treball realitzat abans de vacances de pasqua i setmana santa, un vídeo molt emotiu en el que cada xiquet i xiqueta de l'escola a col·laborat.

Esperem us agrade i el gaudiu tant com nosaltres ho hem fent preparant-lo.