AMPA Assemblea General Ordinària i carta de comiat de la Junta d’AMPA

CONVOCATÒRIA ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA DE L’AMPA

En compliment de l’acord adoptat per la Junta Directiva de l’Associació de Pares i Mares d’Alumnes del CEIP Botànic Calduch, en reunió celebrada el passat 12 de maig, ens complau convocar-vos a l’Assemblea General Ordinària de l’Associació, què se celebrarà el divendres 2 de juny de 2017, a les 17h en primera convocatòria, i a les 17:30h en segona convocatòria, amb el següent

ORDRE DEL DIA

1. Lectura i aprovació de l’acta de la sessió anterior
  2. Festa de fi de curs (se celebrarà divendres 16 de juny)
  3. Renovació de membres de la junta de l’AMPA, per dimissió de la junta actual.
  4. Altres qüestions: quota socis curs 2017/2018, Activitats Extraescolars…
  5. Precs i qüestions

Degut a la importància de l’ordre del dia, us agrairem la vostra assistència

**Hi haurà servei de ludoteca gratuït

EL PRESIDENT

Vila-real, 22 de maig de 2017

També us adjuntem la carta de comiat dels membres de la Junta de l’AMPA

Benvolguts pares i mares,
Com sabeu, hem estat molts anys al front de l’AMPA Botànic Calduch. Han sigut uns anys molt gratificants, en els quals hem dedicat de manera voluntària el nostre temps i esforç en beneficiar els nostres fills i filles, hem defensat l’escola pública i treballat per millorar la comunitat educativa. Volem agraïr a totes les famílies, al professorat, a l’equip directiu i al personal no docent tot el suport que ens heu donat tots aquests anys.
Tot té un cicle i pensem que el nostre ja s’ha acabat. Ara és el moment de que arriben nous pares i mares que aporten noves idees.
Vos demanem que feu una reflexió personal perquè puguen continuar els serveis que dóna una AMPA a una escola: aula matinera, activitats extraescolars, gestió de socis, activitats lúdiques, excursions, festes… que, com sabeu, si no hi ha una AMPA constituïda no es poden donar. Per tant, restem a l’espera de pares i mares interessats en formar una nova junta.

La Junta
AMPA Botànic Calduch

Des del centre, el claustre de mestres us vol agrair el vostre esforç i interès per haver format part de la comunitat educativa, heu fet un bon treball al llarg d’aquests anys.
Moltes gràcies!!!