XVIIè Festival Musical “Del temps i la natura”

CIRCULAR INFORMATIVA
XVIIè FESTIVAL MUSICAL
«Del temps i la natura»
14/15 juny 2017
SALÓ D’ACTES Fundació Caixa Rural Vila-real

Apreciats/des pares/mares:

Us informem de les dates del XVIIè Festival Musical, què per motius d’organització i seguretat, es realitzarà en dos torns:

• DIMECRES 14 DE JUNY        Ed. Infantil/Primària grups «A»
    9:30 a 11h INF 3/4/5 PRI 1/2        11:30 a 13h PRI 3/4/5/6

• DIJOUS 15 DE JUNY        Ed. Infantil/Primària grups «B»
    9:30 A 11H INF 3/4/5 PRI 1/2        11:30 A 13h PRI 3/4/5/6

Els dos dies  l’alumnat eixirà de l’escola a les 9:05h, pel que preguem màxima puntualitat.
Ateneu les indicacions per anar entrant a l’auditori i ocupant la sala de butaques i la part superior.
En finalitzar l’acte, no mai abans, els pares i mares que vulguen replegar als seus fills/es (comunicant-ho prèviament als/les mestres). La resta d’alumnat tornarà a l’escola.
Per motius organitzatius i de seguretat respecte l’aforament, a cada alumne se li repartiran 2 invitacions. Agrairíem que si alguna família no va a fer ús de les invitacions, les retorne al centre.

NORMES D’ASSISTÈNCIA AL SALÓ D’ACTES DE LA FUNDACIÓ CAIXA RURAL VILA-REAL
1.- El públic es situarà a la part posterior del pati de butaques i a la part de dalt (seguiu les indicacions).
2.- No hi ha que interrompre als alumnes, estan “a classe”.
3.- Sense SILENCI no hi ha un bon espectacle.
4.- A la sala no es pot menjar ni beure.
5.- Respectem totes les actuacions.

Vila-real, 23 de maig de 2017
    Els i les mestres del centre