Entrega dels Premis Extraordinaris de Primària a 3 alumnes del Botànic Calduch

Aquest dilluns tres alumnes del nostre centre han rebut el Premi Extraordinari d’Educació Primària 2012-13 de mans de la Consellera d’Educació Maria José Català en un acte celebrat al Teatre Principal de Castelló.

Es tracta de la quarta convocatòria d’uns guardons amb què s’ha reconegut l’esforç de 1.168 alumnes, de tota la Comunitat Valenciana, que van finalitzar els estudis de Primària en el curs 2012-2013 amb una nota mitjana d’excel·lent.

En el transcurs de l’acte, els 132 estudiants premiats de la nostra província han rebut un diploma a l’excel·lència en el rendiment acadèmic expedit per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. A més, se’ls anotarà esta distinció en el seu historial i expedient acadèmic. En aquest acte on van participar autoritats educatives com municipals es va reconèixer l’esforç d’aquests alumnes i es va ressaltar la importància i la tasca realitzada tant pels equips directius, el professorat i els pares que han acompanyat i recolzat als xiquets al llarg de tot aquest procés.

Des del centre volem felicitar a les tres alumnes premiades i transmetre les nostres felicitacions a les seues famílies.

Enhorabona a : NEREA CASTAÑO, MARÍA CARDA I MARÍA MONZÓ.

Vos deixem ací un enllaç a un vídeo resum de l’acte