PRI1/2. Eixida projecte de treball. Manifest festeres

Vila-real, 25/26 abril 2024

L'alumnat del primer cicle d'Educació Primària, PRI1 i PRI2, continuen amb els seu projecte de treball "Vila-real, el nostre Poble". Una de les tradicions més estimades del nostre poble són les festes patronals, i les de Sant Pasqual les tenim ja molt a prop.

Dins del projecte estem treballant la indumentària tradicional vila-realenca. Per aquest motiu, ens hem desplaçat a la Comunitat de Regants on hem pogut observar el manifest de les festeres del nostre poble. Allí ens han acompanyat Ainhoa i Aroha, dames d’enguany i antigues alumnes del CEIP Botànic Calduch. Ens han explicat les parts dels vestits com el gipó, les sinagües, el davantal… Ens ha agradat molt aprendre allò que estem treballant en classe de la mà de les representants de les festes del nostre poble.

Moltes gràcies Ainhoa i Aroha.