Sincronització de l’alumnat de les aules virtuals

Sabors: Infantil, Primària, ESO, Batxillerat, FP presencial, FPA i Especials

Recordeu que podeu actualitzar la matrícula de les vostres aules virtuals una vegada creades, si es produeixen canvis a Itaca.

En el cas d’alumnat donat de baixa, podeu eliminar els usuaris corresponents de les aules virtuals sense major problema.

En el cas d’alumnat incorporat recientment o esborrat per error, podeu realitzar una nova sincronització tantes vegades com necessiteu. Ací us expliquem com.

1. Aneu al bloc GVA Aules -> Les meues aules -> Explorar les meues aules.

2. En el llistat de les aules virtuals teniu disponible l’opció de sincronitzar. Ho podeu fer per a una aula individual clicant la rodeta amb dues fletxes.

3. Amb eixe botó, obtindreu un llistat d’alumnat que figura a Itaca però encara no està inclòs en la vostra aula virtual. Feu la selecció corresponent i cliqueu “Sincronitzar matriculacions pendents d’Itaca”.

També podeu seleccionar dues o totes les aules virtuals en el llistat del pas nº 2 i clicar allí mateix el botó “Sincronitzar matriculacions pendents d’Itaca”. Amb aquest mètode no podeu seleccionar persones soltes.