Projecte ECOPLA

En el nostre centre este curs hem encetat un projecte per a treballar cap a una escola i una vida més sostenible.: ECOPLA.
En este projecte participa tota la comunitat educativa: els alumnes , les famílies, i tot@ els professionals que treballem en el centre, amb este projecte pretenem ” Crear en la comunitat educativa consciència dels problemes del medi ambient i potenciar hàbits més cívics per a la conservació i protecció del mateix”
El nostre centre pretén seguir amb les mesures adoptades durant alguns cursos incorporar-ne de noves, per a fomentar en els nostres alumnes , professionals i famílies una responsabilitat ecològica i uns canvis en la nostra forma de viure. Pretenem que es convertisca en una senya d’identitat que represente el nostre centre.
Realitzem diferents activitats intentant canviar hàbits de consum, evitant plàstics, reciclant i reutilitzant.
Fem paper reciclat, fem recollida selectiva de residus en les aules per a fer compost per al nostre hort ecològic, fem sabó, ens hem fet embolcalls per a l’entrepà, hem llevat les botelles d’aigua del menjador, fem el nostre sabó per a la rentadora, hem rotulat el centre amb ecoconductes i també participem en un concurs de reciclatge de paper.

projecte ECOPLA nou ok
CIRCULAR-FAMILIES