A.M.P.A CPEE “PLA DE LA MESQUITA” DE XÀTIVA

L’associació de Mares i Pares d’Alumnes del “Pla de la Mesquita” és l’associació integrada per les mares i els pares dels alumnes de l’escola i la seua principal funció és la participació en la vida escolar i l’educació dels seus fills i filles.

L’AMPA del PLA DE LA MESQUITA té les següents finalitats:

• Col·laborar en les activitats educatives de l’escola.

• Representar a les mares i els pares en el consell escolar.

• Gestionar ajudes de l’Obra social “La Caixa”

• Informar i assessorar al pares i mares de les activitats pròpies de l’AMPA.

• Potenciar la participació de la família en la vida del centre.

• Promoure la qualitat educativa.

• Col·laborar amb els professionals i els alumnes per al bon funcionament del centre.

L ‘inscripció a l’AMPA és voluntària però necessària ja que quan més gent hi participe, més coses es podran fer per a l’escola i els alumnes. La quota anual és molt baixa, de 25€ anuals. I es pot pertànyer com a soci durant el temps en que els fills i filles estiguen matriculats als centre.

Gràcies a aquesta aportació l’AMPA realitza molts projectes i activitats en el centre, en l’actualitat enumerem les accions que són finançades per la nostra associació:

• Regals de Nadal.
  • Projecte de centre de BATUCADA.
  • Subvenció del viatge/excursió de fi de curs.
  • Organització, i subvenció per als seus/seues socis/sòcies, del sopar de fi de curs.
  • Adquisició de material per a l’escola: colxoneta del pati, bicicletes, material per a l’aula d’estimulació basal, ordinadors i tabletes, plastificadora, samarretes de l’escola… i moltes altres coses.

Pots possar-te en contacte amb la nostra AMPA al següent correu electrònic:

ampapladelamesquita@gmail.com