Fisioteràpia

El fisioterapeuta en l’escola és un professional específic que desenvolupa un treball d’intervenció directa en les i els alumnes. Actua coordinadament amb altres professionals per donar suport en la resposta educativa amb actuacions i orientacions contextualitzades per a la capacitació en la mobilitat i autonomia de l’alumnat. Facilita el desenvolupament d’habilitats o destresses motrius com el control postural, la coordinació, l’equilibri, els desplaçaments i l’autonomia personal. Intervé amb estratègies per a l’adaptació del material de suport per a realitzar les activitats programades del currículum escolar i facilita la participació de l’alumnat en les activitats a través de l’eliminació de barreres i adaptació de l’entorn.