Erasmus+

TEXT EN LECTURA FÀCIL

Erasmus+ és un programa de la Unió Europea que dona suport a la inclusió educativa.

La nostra escola participa en un projecte Erasmus + amb altres escoles d’educació especial de Ripoll (Catalunya), Croàcia i Polònia. El nostre projecte es diu “Creant sendes per a la inclusió”. El projecte té una durada de dos cursos, el curs 20-21 i el 21-22.

El curs 20-21 hem fet activitats de forma coordinada amb les altres escoles, com videoconferències amb Polònia o assistir a xerrades sobre empoderament.
En el primer trimestre del curs 21-22 vam visitar Ripoll, allí ens vam reunir tots el socis: Polònia i Croàcia, amb Ripoll i nosaltres, vam passar 3 dies tots junts en Ripoll i després tots ens van visitar en el nostre centre i la nostra població.

En maig els nostres companys i companyes de Polònia van vidre a visitar-nos .

En octubre del curs 22-23 , dos professionals del nostre centre van anar a Polònia.

També en octubre un grup d’alumne del cole, Noureddin, Laura, Kevin, Judith, Janet i Ismael  van viatjar a Polònia, a compartir experiències i vivències tots junts.

Després , en novembre vam rebre als nostres companys de Croàcia que s’havien quedat sense lloc on fer la seua mobilitat perquè Ripoll se n’havia eixit del projecte.

Participar en Erasmus+ ha sigut  una oportunitat excel·lent tant per a les professionals com per a l’alumnat de la nostra escola.

Deixem ací baix el projecte sencer per si li voleu pegar una ullada:

ERASMUS+CATALÀ