ESCOLART 2023

Escolarts Escola dansa és un projecte educatiu lligat a la dinamització de l’expressió artística musical i escènica, que consisteix en l’aprenentatge i la interpretació individual i col·lectiva de coreografies creades a propòsit per al projecte educatiu, les quals es posaran a disposició dels centres que participen en el projecte.
Escolarts Escola fa ràdio és un projecte educatiu lligat a la dinamització del plurilingüisme, al foment de l’expressió artística i al coneixement del llenguatge periodístic en l’àmbit de la comunicació radiofònica. El projecte consisteix en la creació de contingut, planificació i elaboració d’un programa de ràdio o podcast per part de l’alumnat, amb l’ajuda del professorat, que podrà ser difós en la plataforma habilitada per la Conselleria.