VENEN ELS COMPANYS I LES COMPANYES DE POLÒNIA

El dimecres dia 25 al divendres 27 de maig sis alumnes de Polonia i tres mestres van vindre a visitar-nos i fer activitats junt a nosaltres.

El dimecres vam fer una visita guiada a l’escola, un partit de futbol, jocs d’aigua, anar a la gelateria, visitar el pis tutelat d’Aspromivise i sopar de picadeta.

El dijous ens vam reunir amb l’alcalde, vam visitar el castell, vam tocar juntes a la batucada, vam anar a la xarrada de Divergents i sopar en el mercat.

El divendres vam anar a Gandia a la Fundació Espurna, després a dinar al restaurant Boga i després a la platja on ens vam banyar.

Ens ho hem passat bomba, gràcies a les companyes per vindre! Ha sigut una experiència molt xula!

L’ALUMNAT DEL PLA ES MANIFESTA EN CONTRA DE LA GUERRA

`[notícia escrita per l’equip d’alumnes del projecte Erasmus+]

El dia 3 de març els i les alumnes del Pla es van manifestar contra la guerra de Ucraïna i Rússia. Van formar la paraula pau sentats en terra del pati en unes cartolines de color groc i blau perquè son els colors de la bandera de Ucraïna. Un alumne de TVA va llegir un manifest a favor de la pau i la resta van aplaudir i van cridar “no a la guerra”.

El grup  d’Erasmus del Pla tenia previst un viatge a Polònia i no podran fer-lo per les circumstàncies de la guerra, perquè Polònia i Ucraïna estan prop.

Els alumnes del Pla sentim molta pena per la gent de Ucraïna i també pel viatge. Esperem que tot s’arregle poc a poc.

ACTUALITZACIÓ DADES SIP

En relació a la transmissió de la COVID-19, des de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública es trasllada a tots els membres de la comunitat educativa la necessitat de mantindre totes les mesures de prevenció i de protecció de la salut no sols durant la seua estada als centres educatius sinó que també ho facen en la seua vida quotidiana i en les seues relacions socials habituals, atés que els contagis produïts fora del centre poden tindre una important incidència en el mateix funcionament del centre.
D’acord amb la petició que ens ha realitzat la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, us comuniquem que cal que
les famílies actualitzen en la seua targeta SIP, el número
de telèfon, correu electrònic i adreça, atés que els resultats de casos positius o de contactes estrets són comunicats des dels centres de salut pública als telèfons que figuren en l’esmentada targeta SIP.

Actualització de les dades de la targeta SIP es pot realitzar a través del següent enllaç: