Audició i Llenguatge

Nosaltres som Merxe, Maria i Cristina, l’equip de mestres d’Audició i Llenguatge del col·le.

Les nostres responsabilitats són totes aquelles contemplades al Pla d’Activitats del Centre del present curs, d’acord amb la normativa vigent:

• Ordre 20/2019, de 30 d’abril, per la qual es regula la organització de la resposta educativa per a la inclusió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics.

• Resolució del 18 de juliol de 2019, per la que es dicten instruccions per a l’organització dels centres d’educació especial.

ÉS A DIR:

– Donar suport personalitzat i individualitzat a l’alumnat, d’acord amb els criteris establerts en el PAP (Pla d’Actuació Personalitzat).

– Elaborar programes individuals per a l’àmbit de la comunicació, el llenguatge i la parla.

– Elaborar informes de valoració i seguiment de l’alumnat.

– Col·laboració, junt a la resta de l’equip docent, en l’avaluació del progrés de l’alumnat.

– Participació en les sessions de coordinació amb la resta de l’equip docent.

– Col·laborar amb els equips docents en la planificació, desenvolupament i avaluació de l’ACIS i del PAP .

– Brindar assistència a altres professionals i membres de la família en la planificació i ús de dispositius i implementar intervencions de CAA (Comunicació Alternativa i/o Augmentativa).

– Col·laborar amb la tutora en les reunions amb les famílies, per informar sobre els objectius de la intervenció, mesures i orientar aspectes a treballar en l’àmbit familiar, fomentant la seua opinió i participació.