Educadores

foto educadores web

Som el servei d’educadores i educadors que treballem al Pla de la Mesquita. Som un equip de 10 persones unides, motivades amb el nostre treball i amb una gran vocació.

La nostra llavor consisteix a fomentar l’autonomia personal i el desenvolupament de les habilitats cognitives, relacionals i motrius dels l'alumnes, que són tan importants com els coneixements acadèmics. Estem involucrades en totes les activitats i programes de forma coordinada amb la resta de professionals, tant fora com dins de l'escola.

El servei es distribueix segons les necessitats de l'alumnat. Estem orgulloses de la nostra tasca, perquè treballant l’autonomia, ajudem les i els nostres alumnes a sentir-se persones fortes i intel·ligents, alhora que afavorim la seua autoestima i enfortim la seua confiança.

I tot això ho fem estant al seu costat, dia a dia, treballant colze a colze, ja que la nostra intervenció amb l'alumnat és molt directa, sobretot amb aquelles i aquells més vulnerables o amb més necessitats, creant un vincle molt especial amb elles i ells.