Instruccions adjuntar documents telematícula 1r Batxillerat

En el tràmit de la matrícula telemàtica cal que adjunteu en l’apartat altres documents, la següent documentació er a que el complete el procés es valide la matrícula:

1.- Taxes administratives. El document tutorial de taxes teniu explicat com pagar les taxes, cal que guardeu en «pdf» o format gràfic «jpg» un document justificatiu del pagament de les taxes de 1r de batxillerat, que en són dos «expedició d’historial acadèmic» i «targeta d’identitat»

2.- Sol·licitud «web família»

3.- Document d’autoritzacions

4.- Protocol d’actuació sanitària. Teniu un documents annexos, els empleneu, no cal signar-los, en el procés de telematrícula heu marcat una autorització que equival a la signatura.

5.- Assegurança escolar o AMPA. Teniu un document amb les instruccions, l’AMPA és voluntària, si decidiu pertànyer a l’AMPA i fer el pagament, cal adjuntar un justificant del pagament (com en tots els documents a annexar en format «pdf» o «jpg»).

Si no voleu pertànyer a l’AMPA cal fer el pagament de l’assegurança escola (aquest pagament és obligatori, l’alumnat que pertany a l’AMPA, està inclós en la quota de l’AMPA)

Per a annexar més d’un document en l’aplicació de matrícula, cal que seleccioneu tots conjuntament i i feu una única acció d’annexar, si aneu un a un suprimiu l’anterior.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies