Projecte “ClimART Action”

• Iniciem el nostre projecte eTwinning per a 1r Vídeo Disc-Jockey i So. Aquesta iniciativa té com a finalitat la promoció de la sostenibilitat ambiental i la ciutadania activa a través de l’art i el disseny gràfic. Un projecte que naix al nostre centre i on participaran un total de 90 alumnes, 6 docents i 3 artistes professionals de tres països europeus diferents; Itàlia, Romania i Espanya. https://www.levante-emv.com/aula/2024/05/08/sostenibilitat-ambiental-tambe-promou-amb-102057472.html
  • La reconeguda il·lustradora Mar Hernández “Malota” participa en el nostre projecte eTwinning

Visita Malota

El projecte eTwinning ‘ClimART Action’ ha rebut un impuls extraordinari amb la participació de la reconeguda il·lustradora Mar Hernández ‘Malota’. L’artista ha impartit una formació artística a l’alumnat de 1r Vídeo Disco-Jockey i So on ha compartit la seva experiència professional i els ha brindat ajuda i orientació alhora d’afrontar la fase final dels seus projectes artístics personals.

La presència dinàmica i el compromís de la il·lustradora amb el desenvolupament artístic dels joves, ha enriquit la seva experiència educativa, motivant-los i brindant-los una connexió única amb el món de l’art i la creativitat.

l