8a Mostra de treballs d’Imatge i So

El pròxim dimecres 2 de març a les 19h, el Teatre Serrano de Gandia acollirà la 8a Mostra de treballs d’alumnes d’Imatge i So de l’IES Veles e Vents. El certamen ha estat organitzat pel professorat i alumnat d’aquest centre educatiu de la Safor perquè la gent de l’entorn social del centre, i diversos professionals del sector, puguen conèixer quines produccions audiovisuals, d’animació, fotogràfiques i sonores realitza l’alumnat dels cicles formatius.

Després del parèntesi provocat per la COVID19, enguany es reprén l’edició d’aquesta mostra on el centre del Grau de Gandia reconeix els millors treballs de l’alumnat que es gradua en els diferents cicles formatius de la família professional d’Imatge i So.

La Mostra està organitzada en forma d’una gala on l’alumnat mostrarà els seus treballs classificats per categories on hi haurà tres finalistes i una guanyadora. Els treballs que es podran veure inclouen produccions de curtmetratges, gravacions musicals en estudi, postproducció de so, animacions en 3D, animacions visuals i fotografies. I totes elles han estat realitzades com a treballs de les diferents assignatures que s’imparteixen als diferents cicles formatius d’Imatge i de So: els graus superiors d’Il·luminació, captació i edició d’imatge, de So per audiovisuals i espectacles, el d’Animació en 3D i entorns interactius i el grau mitjà de Vídeodiscjòquei i so.

En paraules de les coordinadores de la 8a Mostra, les professores Begonya Grau i María José Fraga, “és una oportunitat ideal per veure la professionalitat que té l’alumnat actual d’Imatge i So. La Mostra ha anat creixent com ho ha fet el centre i aquesta és una bona cita per comprovar-ho”. Per al director del centre, Paco Escolano, “la cita del dimecres és un moment ideal per retrobar-nos totes aquelles persones que creiem en la formació professional entorn un esdeveniment que demostra l’interessant d’aquests ensenyaments i com, des dels centre públics, oferim formació i capacitació professional amb la realització de productes que, per la seua qualitat, poden estar a qualsevol mitjà de comunicació o espectacle”.

L’IES Veles e Vents és un centre educatiu ubicat al Grau de Gandia on es poden estudiar diversos cicles formatius d’Imatge i So des del 2003, i on diversos alumnes han acabat els seus estudis per continuar treballant a diferents empreses del sector de l’animació, l’audiovisual, els mitjans de comunicació, estudis de fotografia i empreses d’espectacles, o bé han constituït la seua pròpia empresa. El centre compta, a més, amb alumnat que ha aconseguit diversos premis extraordinaris de Formació Professional de la Generalitat Valenciana i el curs passat va obtindre una de les millors puntuacions dins la convocatòria de Projectes d’Investigació i Innovació Educativa que convoca la Direcció General d’Innovació Educativa.

Podeu veure treballs d’altres anys a

Us esperem…