EL TIRANT CELEBRA EL DIA D’EUROPA A L’AJUNTAMENT D’ELX

El nostre alumne Daniel Aldeguer ha participat com a representant de l’IES Tirant lo Blanc en l’acte pel dia d’Europa celebrat en el saló de plens de l’Ajuntament d’Elx.

Posteriorment, Daniel, la nostra alumna Laura Cano i els alumnes italians Erasmus, Leonardo Dilda i Viola Copelli, acompanyats pel vicedirector Paco Fernández, han participat en el desplegament de la bandea europea en la Plaça de Baix.

Daniel ha llegit part del manifest que posava en valor la història d’Europa,  la cooperació, la integració d’Espanya a la Unió Europea i la formació i l’ocupació entre els més joves. També han participat altres alumnes d’altres centres d’Elx: IES Sixto Marco, IES Cayetano Sempere, IES Nit de l’Albà i Col·legi Jesuitinas, i d’una professora Erasmus de Finlàndia de l’IES Misteri d’Elx.