XI CONCURS DISSENYA LA PORTADA DE L’AGENDA 2023/24

L’AMPA de l’IES Tirant lo Blanc, al costat del Departament de Plàstica i Dibuix del centre, convoquen l’XI Concurs Dissenya l’Agenda Escolar del pròxim curs 2023/2024.

La temàtica d’enguany serà el Misteri d´Elx , Patrimoni Immaterial de la Humanitat.

Les bases del concurs seran les següents:

1. Podran participar tots els alumnes matriculats en l’IES Tirant lo Blanc en el curs actual 2022/23.

2. La tècnica serà lliure, manual i digital.

3. El format i grandària serà vertical en DIN A-4.

4. Els treballs seran entregats abans del divendres 31 de març a les 15.00h en el despatx de Direcció a María Salud. S’entregaran amb el nom complet i curs escrits per darrere, dins d’un sobre.

5. El jurat estarà compost per professorat i membres de l’AMPA.

6. S’atorgaran 3 premis:

1r premi: 40 € en material escolar

2n premi: 30 € en material escolar

3r premi: 20 € en material escolar.

7. La participació en el concurs suposa l’acceptació de les presents bases i la lliure disposició de l’AMPA d’utilitzar estos dibuixos per a utilitzar-los en l’agenda 23-24 i publicar-los en els mitjans electrònics, utilitzats per l’AMPA com Facebook, blog, WhatsApp o correu electrònic.