DATA DE DEVOLUCIÓ DE LES TAULETES

IMPORTANT: L’alumnat que ha rebut una tauleta cedida haurà de retornar-la en les següents dates:

• Aquells alumnes que passen de curs després de la convocatòria ordinària, hauran d’acudir al despatx de Direcció els dies 23 i 25 de juny, de 9h a 12h, i retornar-les tal com les van rebre.
  • Aquells alumnes que hagen de presentar-se a la convocatòria extraordinària, podran retornar-les després dels exàmens. El dia 7 de juliol, de 9h a 10:45h hauran d’acudir al despatx de Direcció i retornar-les en les mateixes condicions en què les van rebre.

També és important recordar que:

• Tal com van firmar en els contractes de cessió, els gastos derivats dels possibles arranjaments que precisen seran a càrrec de les famílies. Les tauletes han de retornar-se en el mateix estat en què es van rebre.
  • No es formalitzaran les matrícules de l’alumnat que no retorne la seua tauleta.

Seguix este enllaç per a veure la manera de restaurar la tauleta als seus valors de fàbrica.