EL TIRANT PARTICIPA EN LES OLIMPÍADES

Diversos dels nostres alumnes/as de Batxillerat van participar el divendres 19 de febrer en les Olimpíades científiques que anualment organitza la Universitat d’Alacant. Amb esta activitat es pretén fomentar el desenvolupament del talent i l’excel·lència entre estudiants de Batxillerat destacats per la seua alta capacitat, motivació o expectatives acadèmiques i de formació.

Es tracta d’impulsar l’interés de l’alumnat per la investigació i de motivar la voluntat de saber en tots els àmbits del coneixement.

• La XII Olimpíada de Geologia es va celebrar a les 9 del matí de manera telemàtica. Els nostres alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van vindre al centre per a realitzar la prova des de l’aula d’informàtica.
  • La XVIII Olimpíada de Biologia es va celebrar a les 16h i en ella van participar alumnes de 2n de Batxillerat.

Hui hem conegut el resultat de la seua participació. En les Olimpíades de Biologia, l’alumna Paula Alberola Atiénzar ha quedat 4a classificada (accèssit). En les Olimpíades de Geologia, els nostres alumnes Miguel Sánchez MartínezPaula Alberola Atiénzar, i Rocío Barragán Ginés han quedat 2n, 3a i 4a (accèssit) respectivament. Enhorabona a tots!!

Miguel i Paula passen a la fase nacional de les Olimpíades de Geologia. Us desitgem la millor sort per a la següent etapa!!