I GAL·LA VALORS OLÍMPICS

El passat 12 de juny va tindre lloc en la sala d’actes de l’IES Tirant lo Blanc la I Gal·la Valors Olímpics. A l’esdeveniment van assistir els 200 alumnes participants en el projecte al costat dels professors col·laboradors que van tindre l’honor d’assistir a la xarrada sobre valors i vivències olímpiques de la judoka María Bernabéu, subcampiona del Món i 5a en els JJOO de Riu’16, al costat del seu entrenador Carlos Montero.
A més, els assistents van tindre l’oportunitat de veure els diferents vídeos que alguns dels esportistes col·laboradors (Sergio Fernández, Borja Vivas o Jesús Ángel García Bragado) han dedicat als alumnes.
Per a finalitzar l’acte, es van entregar els premis dels diferents concursos que s’han celebrat al llarg de l’any (premi a la millor carta a un esportista, premi al millor llibre de felicitacions, premi al millor logotip i premi a la millor redacció).
En este enllaç podeu veure el resum de la gala: