Erasmus+ KA131 alumnat del Cicle Formatiu d’Assistència a la direcció

L’IES Joan Fuster amplia la seua internacionalització encetant el primer projecte Erasmus+ per al cicle superior d’Assistència a la direcció.

El passat mes d’abril el nostre alumnat va realitzar una movilitat d’estudis de 5 dies a le lycée Theilhard de Chardin a Saint-Maur-des-Fossés (París). Aquesta formació està emmarcada dins del projecte Erasmus+ KA131 de Formació Professional amb el títol “Le bien-être au travail” i també conta amb una part de formació virtural amb connexions directes amb l’alumnat francés.

Durant la setmana del 13 al 15 de maig rebem a l’ES Joan Fuster a l’alumnat i professorat francés de le lycée Tehilard de Chardin.

Aquesta setmana de formació consistirà en diferents visites empresarials, tallers al nostre centre i activitats culturals per la ciutat de Sueca i València.

Bienvenue!!!