Protecció de dades

En compliment del que preveu el RGPD (Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades), i la LOPDiGDD (Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals), els tractaments de dades personals que es duen a terme en aquest centre, es recullen en els següents registres d’activitat de tractament (RAT):

• ACTIVITATS I CURSOS DE FORMACIÓ PER AL PROFESSORAT
  • ACTIVITATS I JORNADES
  • ALUMNAT
  • ALUMNI (ANTICS ALUMNES)
  • ARXIU FOTOGRÀFIC I AUDIOVISUAL
  • AUTORITZACIONS
  • COMUNICACIÓ INSTITUCIONAL I PROMOCIÓ DEL CENTRE
  • CONTRACTACIÓ
  • DETECCIÓ DE SITUACIONS DE VULNERABILITAT DE L’ALUMNAT EN L’ÀMBIT DEL BENESTAR EMOCIONAL
  • ESCRITS DE SOL·LICITUD, ESMENA, AL·LEGACIONS I DECLARACIONS RESPONSABLES
  • ESTÀNCIES FORMATIVES D’ALUMNAT I PROFESSORAT D’FP
  • EXPEDIENTS DISCIPLINARIS
  • GESTIÓ DE BRETXES DE SEGURETAT
  • GESTIÓ DE CITA PRÈVIA
  • GESTIÓ DE DRETS DE PROTECCIÓ DE DADES
  • GESTIÓ ECONÒMICA I PRESSUPOSTÀRIA I PAGAMENTS A TERCERS
  • INTERVENCIÓ EN GESTIÓ D’AJUDES, BEQUES I SUBVENCIONS
  • PRÀCTIQUES FORMATIVES D’FP
  • PRÀCTIQUES FORMATIVES UNIVERSITÀRIES
  • PREVENCIÓ DE LA VIOLÈNCIA I MILLORA DE LA CONVIVÈNCIA
  • PROFESSORAT
  • PROVES I ACREDITACIONS
  • QUEIXES SUGGERIMENTS I AGRAÏMENTS
  • RECLAMACIONS
  • TRASLLATS D’EXPEDIENTS
  • VIDEOVIGILÀNCIA

Pot consultar cadascun d’aquests Registres d’Activitat de Tractament (RAT) fent clic ací

Pot obtindre més informació en matèria de protecció de dades accedint a la web www.ceice.gva.es, àrea Educació i Formació Professional, apartat «Protecció de dades en els centres educatius públics GVA, mitjançant el següent enllaç o URL: