Excel·lents

En un ceremònia emocionant, senzilla i divertida, divendres 21 de juny tingué lloc l’Acte de Reconeixement al Rendiment i Esforç en ESO i Batxillerat a l’alumnat de l’Estellés corresponent al curs 2023-2024. Va ser organitzat i conduït pels coordinadors de les dues etapes, Marina Mocholí i Fede Escamilla. El saló d’actes del centre presentava una bona afluència d’alumnes, famílies, companys, amics i professorat.

En nom de l’equip directiu del centre va intervindre la nostra vicedirectora María Amparo Prats, que donà l’enhorabona als guardonats i les seues famílies i els desitjà un bon estiu.

A continuació, va ser el torn de Susana Salom, de l’Associació de les Famílies (AFA), a la qual volem agrair la seua potent i important ajuda en aquests reconeixements en forma de targetes de regal de material esportiu, perfecte complement a l’esforç mental i intelectual de tots els premiats durant el curs.

Després, Fede i Marina dedicaren a tots els assistents uns bonics i escollits poemes del gran autor uruguaià Mario Benedetti.

I arribà el moment dels guardonats: Héctor Rodríguez Sanz, Lucía Roselló García i Adrián Fabuel Maluenda com a millors expedients de 4t d’ESO i proposats pel centre per a ser Premis Extraordinaris al Rendiment Acadèmic d’Educació Secundària Obligatòria del curs 2023-2024 que atorga la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació. Després va ser el torn de les mencions honorífiques, que reconeixen l’esforç atenent a les circumstàncies personals de l’alumnat: Noah Chillemi Dellacqua, Elias Kühnert Salgado, Whitney Solís Margarin, Ryuri Suzuki Lino i Iris Aguilella Aranda. I, per últim, vingué el reconeixement per la matrícula d’honor en batxillerat de Laura Martínez Belenguer i Mar Arazola Ferriol i per la matrícula d’honor i millor expedient per a Ángel García Andreu i Ariadna Mariola Fullana Jordan. A més, hi hagué un nou reconeixement per a Ángel, pel seu magnífic paper en les Olimpíades de Biologia, Filosofia, Física, Matemàtiques i Química. Amparo Sáiz, autora del magnífic reportatge fotogràfic que us recomanem, va intervindre per a destacar el bon paper de l’alumnat en l’Olimpíada Matemàtica dedicant unes paraules molt emotives a Ángel García i a Eduardo Palomares García-Consuegra, que va passar a la fase provincial de la competició.

Per últim, els presentadors van donar per conclós l’acte enmig la satisfacció general i totes i tots es feren moltes fotografies.

Enhorabona a totes i tots i bon estiu. Sou…..excel·lents  !!!