Graduació 2n BAT

En un acte senzill, emotiu i divertit, divendres 17 de maig tingué lloc la festa de graduació de segon de batxillerat de la promoció 2023-2024. La gal·la va ser organitzada per l’Associació de Famílies (AFA), amb la col·laboració del centre, i tingué lloc al Centre Social Villa del Pilar de l’Ajuntament de Burjassot, que estava ple de gom a gom de familiars i amics de l’alumnat.

De la presentació de l’acte es van ocupar Mireia Heredia i Rubén Navarro. Intervingué en primer lloc el director del centre, David Llavata, que va felicitar a l’alumnat i les seues famílies. A continuació va ser el torn de Teresa Jordan, presidenta de l’Associació de les Famílies (AFA) que va regalar a l’alumnat una flor i va oferir un aperitiu en acabar l’acte.

I va arribar el moment de les tutores amb les sentides intervencions de Marta Madrid, Elena Verdú i Anna Galindo. Per part de l’alumnat prengueren la paraula Andrea i Nora de 2n A; Lucía i Adrián de 2n B i Judith i Unai de 2n C.

Per últim, es lliuraren les flors i es feren les fotografies de cada alumne amb el director del centre i la seua tutora. Clogueren l’acte els presentadors i alumnat i el professorat assistent van sopar junts. Fent clic ací podreu gaudir del magnífic reportatge fotogràfic realitzat per la professora Amparo Sáiz.

Enhorabona a totes i tots. Molta sort !