Trobades

Els dies 27 d’abril i 2 de maig van tenir lloc al nostre poble, Burjassot, les XXXVII Trobades d’Escoles en Valencià, per ser enguany el centenari del naixement del gran poeta Vicent Andrés Estellés, que dona nom al nostre institut.

Milers d’alumnes de centres educatius de la comarca de l’Horta nord es van reunir a la plaça de l’Ajuntament i l’Auditori. Van poder gaudir dels tallers preparats pel Departament de Valencià i l’AFA, amb l’ajuda del professor Alberto Sanjuán. Consistiren en un saquet d’herbes aromàtiques provinents del jardí mediterrani de l’institut i un imant amb la figura i poemes d’Estellés (fotos).

Volem agrair des d’ací a l’organització la tasca que desenvolupa per a afavorir l’ús i cura de la nostra estimada llengua, el valencià.