Georges Méliès

Els alumnes de Cultura Audiovisual de 1r de batxillerat, a càrrec del professor José Luis Pascual; han estat treballant este primer trimestre el cinema primitiu i tots els pioners que van fer avançar la invenció dels germans Lumière fins a consolidar un llenguatge que hui coneixem com a cinema clàssic.

En equips de treballs han estat realitzant una investigació sobre Georges Méliès, un dels grans pioners que va portar el cinema més enllà a través d’unes produccions plenes de creativitat, enginy i innovadors trucs cinematogràfics.

Tot l’aprés durant el procés ha desembocat en una sèrie de curtmetratges que reten homenatge a este important cineasta. Durant la seua realització, els alumnes han entrat en contacte amb les diferents etapes de preproducció, producció i postproducció. Des de l’elaboració dels fons i elecció d’attrezzo fins al muntatge, passant per la interpretació actoral, el rodatge i elecció o interpretació de les peces musicals més afins als seus projectes.

Finalment, han projectat les seues produccions en la pantalla del hall de l’institut i han pogut compartir amb tota la comunitat educativa les seues obres i el seu homenatge a Georges Méliès.

Poden accedir als curtmetratges a través d’este enllaç.