Saura i Alfaro

El passat 10 d’octubre, alumnes de primer de Batxillerat d’Arts van assistir a les exposicions d’Antonio Saura en la Fundació Bancaixa i Andreu Alfaro en La Nau.

En l’exposició de Saura, van gaudir d’una visita guiada en la qual es va realitzar un recorregut per l’evolució de l’artista, des dels seus inicis influenciats pel surrealisme, passant pels seus retrats, crucifixions, multituds o “cocktail parties”. Les obres de gran format i de cromatisme sever van impactar als nostres estudiants que van escoltar atentament i van prendre notes dels aspectes més destacats.

D’altra banda, en l’exposició d’Andreu Alfaro en La Nau els nostres alumnes van assistir a una altra retrospectiva d’aquest destacat escultor valencià, integrant del Grup Parpalló. A més d’escultures, també van gaudir de la contemplació de fotografies, dibuixos i quaderns d’esbossos, en els quals s’apreciava clarament l’elegant linealitat de la seua obra i la connexió entre els seus dibuixos i les seues escultures. La visita guiada pels voluntaris culturals de La Nau va finalitzar amb alguns comentaris dels professors acompanyants que van completar la visita (fotos).