Visita a la UPV d’Alcoi

Els alumnes del Centre van assistir el passat dimecres dia 20 de març al Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València a unes xarrades sobre les carreres d’ADE i Informàtica, en les quals els van informar de la possibilitat de fer un doble grau convaidat entre la UPV d’Alcoi i una universitat de Finlàndia amb la intensificació de “Business Intelligence” per a ADE i “Multimedia Technologies” per a Informàtica, així com resoldre’s tots els dubtes que tenien sobre aquestes carreres i més coses.A més a més, visitaren les instal·lacions i feren un recorregut per tota la Universitat.

Donar les gràcies als directors acadèmics de les titulacions d’Informàtica i ADE de la UPV d’Alcoi que es van oferir a fer-los les xarrades. Va ser una activitat molt interessant i de profit per als alumnes de l’IES Serra Mariola dels grups de 2n de Batxillerat.