Visita a la Mostra de pintura als balcons “Paraules Pintades”

Al llarg d’esta última setmana de setembre, els alumnes de 1r d’ESO han estat visitant la mostra de pintura als balcons “Paraules Pintades”, a la pedania de Turballos. Una magnífica barreja d’art basada en la pintura amb paraules i l’escriptura amb colors. Autors com García Lorca, Ruiz Zafón, Miguel Hernández, Julio Cortázar, Gloria Fuertes o, fins i tot el mateix Nostradamus, han posat esplèndides cites a vint-i-nou quadres d’artistes locals de variadíssims estils i tècniques.

Els nostres alumnes, després de gaudir d’una amena excursió des de l’institut fins a la pintoresca pedania, han sigut testimonis d’esta mostra a l’aire lliure, amb els balcons de les cases com a suport. Carrers convertits en espais expositius plens d’oxigen i natura… entre el dilluns 27 i el dijous 30, més d’un centenar dels nostres xiquets han realitzat esta activitat que, de segur, recordaran per molt de temps.

Visca l’art, visca la literatura!