Visita a Colorprint Fashion S.L.

Des del Departament d’Economia s’ha organitzat una visita a l’empresa local Colorprint Fashion S.L. Així, l’alumnat de la matèria d’economia de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat, ha pogut aplicar a un cas real tot allò estudiat sobre les empreses, gaudint d’una explicació sobre la història i el funcionament de l’empresa, així com de la visita a les seues instal•lacions.

Es tracta d’una empresa amb un llarg recorregut al poble de Muro i el nostre alumnat ha pogut veure tot el procés productiu que porten a terme, a més de conèixer de primera mà els elements de l’empresa i la seua forma de treballar. Des del centre volem agraïr a l’empresa la col•laboració des del primer minut per a fer realitat aquesta visita, així com el temps i la dedicació en portar-la a terme i mostrar-nos el seu interior.