La família professional de Turisme del IES Serra Mariola no para de crèixer

Volem compartir amb tot el món una molt bona noticia, i es que per al curs que ve ampliem l’oferta formativa amb el Cicle Formatiu de Grau Superior d’Agències de Viatges i Gestió d’Esdeveniments amb la modalitat Bilingüe. Amb aquest cicle i amb el de Guies, Informació i Assistències Turístiques volem millorar la formació i les opcions per a l’alumnat de la nostra comarca i voltants.

Volem reconèixer i donar les gràcies a tot el professorat que ha passat pel Cicle de Turisme de Muro al llarg dels anys i a l’alumnat que ha confiat en aquesta formació per al seu futur.

Esperem poder convertir-se en un Centre de referència del turisme d’interior! Gràcies a tots els que s’han involucrat i han aportat el seu granet d’arena.