Teatre pel 9 d’Octubre a l’IES Serra Mariola

Els alumnes de l’optativa de teatre de 1r i 2n d’ESO de l’IES Serra Mariola han presentat diverses activitats en els dies pròxims al 9 d’Octubre.

Els alumnes de teatre de 1r d’ESO van representar una peça breu al pati del centre, “Els millors moments de Jaume I”, amb guió de la professora Ana Llopis.

Els alumnes de 2n de teatre de 2n d’ESO van participar al programa d’A Punt ràdio “Terra de llegendes”. Van gravar algunes llegendes sobre Jaume I que van ser emeses a la secció de l’escriptor Juan Fran Ferrandis.

Podeu ecoltar la col·laboració en l’enllaç d’ivoox.

Durant el curs aniran participant més alumnes en la secció, dedicada al llegendari valencià. Els alumnes de 2n d’ESO també han preparat la dramatització de sis llegendes de Jaume I, coordinats pel professor Francesc Gisbert.

Podeu veure el teatre al següent enllaç: